29.05-7.06 Almería! (:

I went back to Spain for few days!
My family is living in Ibiza, but I spent my las 4 years in Almería, so… I'm that kind of lucky person who can say that has two places which can call home I had a really good time there, even though the weather wasn't good I walked beside the beach each day, I met my friends with whom I ATE and drink a lot, and my mum came to visit me for some days as well, so I could even spend some time with her.
It was just awesome to feel like at home again.

Vrátila jsem se na několik dní zpátky do Španělska!
Moje rodina žije na Ibize, ale já jsem strávila 4 roky v Almeríi, takže … jsem ten druh šťastných lidí, který mohou říct, že mají dva domovy. Strávila jsem tam krásnou dobu, i když počasí nebylo dobré, procházela jsem se každý den po pláži, potkala se s přáteli, se kterými jsme jedli a pili, moje maminka mě také přijela na pár dní navštívit, takže jsem měla možnost strávit s ní nějaký čas.
Bylo to prostě nádherné, cítit se zase jako doma.

Komentáře